Saturday, January 2, 2010

Give away contest

Salam to all,
actually aku baru je menang give away contest dari Delicious-Cuppies . tak sangka pulak. sebenarnya aku ternampak mimie(owner blog) tgh mencari visitor number 2888. so dia invite semua utk masuk blog dia. aku ni masuk utk jenguk blog dia je. tak sangka lak ternampak kat visitor number tu 2888.

then aku email detail kat mimie. perghhhh aku menang beb!! TQ mimie. tak sangka kan! semlm aku pegi amik kek free tu(hujan lebat ptg semlm!!). Dlm kereta pun Zahiroh dah sibuk nak makan kek, nak potong kek.
Dlm kul 9 lebih baru aku potong kek tu. b4 that posing dulu.....hehehehee. Laki aku mcm biasa le kalo bab amik gambo ni. segala peralatan dia bawak keluar. Dah jadik mcm studio kekdahnya!

Mmg enjoy kek semlm. Sedap korang!! sapa strawberry lovers mmg kena sgt makan kek nih. Moist!!! Laki aku yg tak suka kek tu pun leh makan 2 slice!!! mmg sedap...



Semua posingggg..






Zahiroh ni mmg sibuk..kek kek kek...

No comments:

Post a Comment