Friday, January 1, 2010

Happy New Year 2010

Happy New Year utk semua. Dah masuk tahun 2010. selamat tinggal 2009. byk sgt memories yg kena tinggalkan kan.

Mlm new year kami cuma ke Jusco. nak keluar ke mana2 takut terperangkap dlm traffic jam. So keluarlah yg paling dekat dgn rumah. Ramai org tak yah le nak ckp. Jusco pun ada buat add 10% utk selected item. Aku tgk mcm brg dpt FREE kekdahnya...

Apa azam utk tahun baru? aku takde azam. sbb bagi aku perlu ke setiap tahun baru nak berazam bagai? aku suka " aku berazam dari skrg..." bukan " aku berazam pada thn..".

Esok aku dah start kerja after sebulan setgh cuti jaga shahirah. She's getting better. Alhamdulillah! Bila dah lama cuti ni rasa malas pulak nak pegi keje kan. Tp kalo tak keje mana nak bayar mcm2. Aku bertahan lama kerja sbb

1) medical utk opis aku cover 1 family. Susah nak carik tu and coverage pun boleh tahan byk. Utk spouse and anak2, kalo warded RM10K seorg per calendar year.

2) hidup perlukan duit. even korang nak masuk public toilet pun kena bayar.

Kalo ikutkan hati aku ni mmg aku nak kerja sendiri. Tp bila memikirkan byk mende. Aku tak boleh nak ikutkan kata hati. Ada 4 perut utk di isi. Suka tak suka WAJIB kena suka!! anak2 pun dah masuk sekolah. Zahiroh pada thn 2010 dah masuk 4 years.

Bisnes aku pada 2009. Alhamdulillah! Terima kasih pada semua yg bagi sokongan.

semoga terus ceria and ceria selalu. Amin!!

No comments:

Post a Comment